سلام و صلوات خدا بر تو ای هشتمین خورشید
اجتماعي
سلام و صلوات خدا بر تو ای هشتمین خورشید
دو شنبه 14 فروردين 1391 ساعت 15:17 | بازدید : 352 | نویسنده : عباس | ( نظرات )

 

نزدیک به سه سال بود که درهای خیر و برکت بر ما بسته شده بود و برای ما که پابوس و ارادتمند ثابت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج هستیم سخت بود که فراهم نمی شد سفری به مشهد داشته باشیم حتی چندین بار هم تا داخل آژانس های مسافرتی رفته بودیم ولی دست خالی برمی گشتیم و انگار که این قفل باز شدنی نبود.
تا اینکه دو سه هفته قبل از عید زنگ موبایل بصدا درآمد که حاضرید بمدت سه روز و با امکانات کامل در ایام عید به مشهد برید؟ کور از خدا چی میخواد؟ شدت خوشحالی و انفجار ما چیزی در حد المپیک بود.              و راه نفوذ وسوسه های شیطان سد شد دال بر اینکه دیدی امام رضاع ما را فراموش نکرده!
حالا نوبت تهیه بلیت قطار بود. مگر بلیت گیر می آمد. باید بهمن ماه تهیه می کردی. برای تهیه بلیت هم که ظاهراً مسئول بسیج رجا ما را فراموش کرده بود. چند روز قبل از موعد مقرر زنگ موبایل بصدا درآمد که چرا نمی آیید بلیت قطار را تحویل بگیرید؟ یا خدا یا ابوالفضل. این دیگه کیه؟ با چند واسطه به یک بنده خدایی جهت تهیه بلیت سپرده بودیم، که با نامبرده به آژانس رفته و بلیت رفت و برگشت را تهیه نمودیم فقط نمی دانم که صادر کننده بلیت چرا عذر خواهی می کرد که ما فقط قطارهایی داریم که شما را در کوتاهترین مدت زمانی هشت ساعته به مقصد می رسانند؟
تنها مشکلی که آزار دهنده بود این بود که تاریخ رفتن ما به مشهد یکروز زودتر از تاریخ تحویل اتاق در هتل بود که این معظل دردسر ساز نشان می داد. تاریخ حرکت دوم فروردین ساعت شش و چهل دقیقه صبح بود. شب قبل ساعت ها را یک ساعت کشیدم جلو و تخت گرفتم خوابیدم. فریادهای بلند شو بلند شو عیالات متحده آتش بجان ما انداخت فنرناک بلند شدم و دیدم که ساعت شش صبح است و زنگ تنظیم شده ساعت موبایل بصدا در نیامده بود هراس انگیزناک از رختخواب برخاسته و به راننده آژانسی که قرار بود ما را به میدان راه آهن ببرد زنگ زدم که دیدم از بد روزگار خواب بود. بگذریم تا نشستیم تو قطار، قطار راه افتاد.
و راه نفوذ وسوسه های شیطان سد شد دال بر اینکه دیدی امام رضاع ما را فراموش نکرده!
ساعت حدود چهار بعداز ظهر بود که رفتیم هتل و با اخم مدیر هتل روبرو شدیم که یکروز زودتر آمده اید و جای خالی نداریم. هول هفت قیامت سراسر وجود ما را فرا گرفت که در این فوران جمعیت شهر مشهد و نبود جای استراحت بکجا پناه ببریم؟ در حال خروج از هتل بودیم که مدیر هتل پیغام فرستاد یک اتاق جهت اسکان امشب شما خالی شده است.
و راه نفوذ وسوسه های شیطان سد شد دال بر اینکه دیدی امام رضاع ما را فراموش نکرده!...... و این حکایت همچنان باقیست. و زمانی که امام غریب ما را فراموش نکرده است آیا خداوند کریم امام هشتم، بندگان غافل خود را فراموش می کند؟
به جرات می توان گفت بزرگترین لطفی که خدای آسمان و زمین بر این تکه از جغرافیای کره خاکی نموده است، قرار دادن نگین شمس شموس بر انگشتری خطه خراسانی می باشد که مایه مباهات ارض و سماء است و مایه برکات خاک ایران زمین.
بی شک و یقیناً چنگ زدن به دامان امامی که در چهل و هشت سالگی پدر شد و واسطه قرار دادن فرزند عزیز و دلبندش امام جود و سخاء امام جوادالائمهع گره گشای هر قفل و هر در بسته ای می باشد.
عباس


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مسعود در تاریخ : 1391/1/19/6 - - گفته است :
عباس آقا سال نو مبارك زيارت قبول


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :