برای وحید
اجتماعي
برای وحید
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 ساعت 10:51 | بازدید : 387 | نویسنده : داريوش | ( نظرات )

خورشید با چشمانی مهربان آخرین نگاهها را سخاوتمندانه نثارمان می کرد . ما بودیم و یادگاران روزهای دلتنگی و جاده ای که شتابزده به انتهای پریشانی می رسید.درآن هنگام نخستین نت موسیقی را به ما هدیه دادی صدای دلنوازش بر اعماق وجودمان راه پیدا کرد .همه پرشانی از وجودمان کوچید . هر آنچه ماند زیبایی در کنار تو بودن را تفسیر می کرد.

 

 



موضوعات مرتبط: ادبیات , ,

|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
وحید در تاریخ : 1391/2/28/4 - - گفته است :
بسم الله

من کم و بیش به این وبلاگ خوش محتوا سر میزنم و از نوشته عزیزان بهره مند میشم. حتی آدرسش رو بوک مارک کردم و همیشه جلوی چشممه. مطمئنم که حتماً کسان دیگری پای ثابت مراجعین به وبلاگ هستند.
شاید یکی از علت هایی که مراجعین به وبلاگ کمتر در قسمت نظرات مطلبی می نویسن این باشه که محتوای مطالب، جنجالی و بحث برانگیز نیست. گاهی خاطره ای از شهیدی نقل میشه، گاهی متنی ادبی خودنمایی می کنه، گاهی تجربه ای روزمره بیان میشه ... که همه اینها مفید و جذاب هستند. من به نوبه خودم استفاده میکنم از قلم بزرگواران.
بهترین آرزوها رو دارم برای شما و ملتمس دعا هستم از همه خوبانی که لطفشون پیوسته شامل حال بنده بوده و هست.

یا علی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 112
:: بازدید ماه : 1008
:: بازدید سال : 3779
:: بازدید کلی : 58303