مولود موعود مسعود غدیر خم
اجتماعي
مولود موعود مسعود غدیر خم
شنبه 10 تير 1391 ساعت 6:23 | بازدید : 302 | نویسنده : عباس | ( نظرات )

 ثواب این پیشکشی به محضر مبارک عصاره خلقت، گل نرگس زهراس مهدی موعودعج  ،ارواح جهانیان فدایی قدومش،

به روح مقدس و مطهر و جاودانه شهید بیست و یک ساله، تک پسر زیبا و ماهروی خانه، شهید روز نیمه شعبان 67 در شهر حلبچه سید سعید حسینی

زار و اندی سال پیش و در نقطه ای به نام غدیر خم، حادثه ای بسیار مهم اتفاق افتاد که در تعیین سرنوشت جهان اسلام و آینده مسلمانان و جهان، فوق العاده تاثیر گذار بوده است. و از آن فقط افسوس و حسرتی بی پایان بر دل تاریخ بجا مانده است و اگر مسیر تاریخ در ریل اصلی خود قرار می گرفت، بی شک آینده تاریخ هستی اینچنین سیاه و خونبار نمی بود.

طبق شواهد مستند و مستدل و متقن مدت زمان کوتاه و درصد کمی از واقعه ی اتفاق افتاده در غدیر خم به معرفی جانشین آخرین پیامبر خدا اختصاص داشته و تاکیدی بر تذکرات چندین باره، بر تکرار مکررات بوده و در نوع خود اصلاً چیز جدیدی نبوده است.

رسول مهربانی ها در شروع و آغاز هر کاری از علی نام می برده است، هنگام جنگ یا علی، مسجد رفتن یا علی، غذا خوردن یا علی، نشستن یا علی، برخواستن یا علی، بارها و بارها، هو هو یا علی مدد گویان بوده و فقط و فقط و فقط علی ع را آینه تمام نمای انسانیت و صداقت و پاکی می دانسته و او را دارنده بهترین خلق و خُلق مخلوق بعد از خود معرفی می کرده است.

و غدیر خم فقط یک تکرار کوتاه و بسیار گذرا از معرفی علیع، نیمه ی دیگر پیامبر بوده است و بس.

طبق شواهد مستند و مستدل و متقن مدت زمان بیشتر و درصد زیادتری از واقعه ی اتفاق افتاده در غدیر خم، بعد از معرفی تک تک اولاد امیر مومنان علیع ، به معرفی خصوصیات ظاهری و اخلاقی، نام و کنیه آخرین امام و منجی آخرالزمانی دین و همچنین معرفی فضای غبار گرفته، تیره و تار آن زمان اختصاص داشته است. غدیر، جلوه گاه و محل انفجار و فوران و پرتاب باران از زمین به آسمان، عرصه ی عرضه ی عشق به عاشقان، نهایت دین و اتمام نعمت و حجت، فقط و فقط زادگاه معرفی آخرین فرزند اولین امام بوده است و بس.

...آنگاه که دست مهدیعج مهدیعج مهدیعج بالا رفت، تمام جنود شیطان و لشکریان ابلیس تا زمان اینک قصد پایین کشیدن پرچم تشیع را داشتند غافل از آنکه آن دست، یدالله یدالله یدالله است. و آنان که شق القمر را و شکاف کعبه را بخوبی بیاد داشتند نظاره گر سجده چندین باره خورشید خورشید خورشید بر در هم آمیختن دو ماه پاره شدند.

... و اینک چشم های خسته و سنگین و فسرده و رنجور و غبار گرفته تاریخ و مستضعفان جهان، همچنان منتظِر منتظَر منتظَر منتظَر است و شکی در تحقق وعده الهی و آمدن آن شاه جوان و زاده ی روز الیوم اکملت لکم دینکم ندارند.

و صدای هر قطره باران باران باران بر کویر عطش زده دل های هجران کشیده، دق البابی است از امید به آمدنش.

یا رب آن عطر ناب را برسان         حضرت آفتاب را برسان

خیمه عمرمان عطش دارد         یا اباالفضل آب را برسان

عباس 



|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :