نماد شيطان
اجتماعي
نماد شيطان
شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 10:8 | بازدید : 753 | نویسنده : رضا | ( نظرات )

مقدمه : از زماني كه حضرت محمد (ص ) پرچم مبارزه با جهل ، ناداني و انحرافات مذهبي ، قبل از دين اسلام  را برافراشت ، بزرگان و زورمداران مشرك و كافر به دليل به خطر افتادن منافع دنيايشان در مقابل حضرتش ايستادند و سالها  باعث دردسرهاي فراوان شدند . در اين ميان كافران  يهود سهمي بسياري را به خود اختصاص دادند . اگر تاريخ اسلام را ديگر بار مرور كنيم ، داستانهاي فراواني از آزار و اذيت قوم يهود نسبت به مسلمانان و شخص رسول اكرم (ص) را در سطر سطر آن مشاهده ميكنيم ،  قدري پا را  فراتر گذاشته به اين نكته اشاره كرد كه : دشمني قوم يهود نسبت به مسلمانان از ساير اديان به مراتب  بيشتر بوده  . به طوري كه آزادگان و حقيقت جويان ساير اديان الهي مانند مسحيان هنگامي كه با دعوت حقيقت اسلام  مواجه مي شدند سر تسليم فرود آورده و به جرگه مسلمانان  مي پيوستند روند تسليم اديان مختلف تا به امروز ادامه داشته ، جالب است بدانيم كه اكثراً آنها از ميان مسحيان ميباشد . ما تا به حال نشنيده ايم كه شخصي يهودي به جرگه مسلمانان پيوسته باشد و يا اگر وجود داشته باشد آمار آن بقدري كم است كه به نظر نمي آيد  . اگر سلسله جنگهاي صليبي كه  با حمله صلاح الدين ايوبي  سردار مسلمان به اسپانيا آغاز شد را مستثنا قرار دهيم ، در طول تاريخ  نسبت به يهويان مشكلاتي كمتري با مسحيان داشته ايم . اگر امروز هم كشورهاي غربي و در راس آنها امريكا  دردسرهاي فراواني مخصوصاً بعد از جريان يازده سپتامبر ، براي كشورهاي مسلمان درست كرده اند در واقع تحت نفوذ لابي هاي يهودي است كه قدرت اقتصادي و نفوذ فراواني در اكثر كشورهاي غربي دارند .

مي توان تنيجه گرفت كه دشمني و عداوات  قوم يهود با مسلمانان از بدو ظهور اسلام شروع شده ودر طول تاريخ به انحاي مختلف  تا به امروز ادامه داشته . پرواضح است كه شكل دشمني فوق در زمانهاي مختلف با توجه به اقتضاع  زمان شكل خاصي به خود گرفته ، روزگاري با شمشير و برخوردهاي  فيزيكي بوده در عصري ديگر با دراختيار قرار دادن بخش عمده اي از سرمايه و قبضه كردن اقتصاد  ، به آزار و اذيت مسلمانان مي پرداختنند ،  در عصر حاضر علاوه بر اشغال بخشي از سرزمين مسلمانان و گشتن تعداد زيادي از آنها ، مبارزه اي نمادين را نيز آغاز نموده اند كه جهت  مقابل با آن بايد بسيار هوشيار بود . و شناخت دقيقي از اين نماد ها داشت .

با توجه به بمباران وسيع اطلاعات وسايل ارتباط جمعي خصوصاً اينترنت كه از طريق  عكس ، فيلم ، خبر و.........در اختيار همگان قرار ميگيرد هر شخص به فراخور سطح اطلاعات و آگاهي خود برداشتهاي متفاوتي از اصل موضوع داشته كه ممكن است الزاماً برداشت فوق با حقيقت موضوع تفاوت داشته باشد .

با بيان مقدمه فوق ، نمونه اي از مبارزه نمادها را با تحقيقات دوست عزيزم رضا و به قلم ايشان با توجه به اطلاعات نجومي  بدون هر گونه تاييد و يا رد اصل موضوع در معرض قضاوت شما قرار ميدهيم . باشد كه هوشيار و آگاه باشيم .

داريوش

 نماد شيطان

دوست عزيزم داريوش در قسمت قبل مقدمه اي را بيان داشتنند كه كار حقير را تا حدودي آسان كرده تا با فراغ خاطر بيشتري به اصل موضوع بپردازم  . مطلبي را كه مي خواهم با شما در ميان بگذارم شايد براي كساني كه با علم  نجوم و يا علوم ماورائي آشنايي ندارند كمي دشوار به نظر آيد اما سعي بر آن است كه با توضيحات پيرامون موضوع حق مطلب ادا شود .

شايد همگي ما كم و بيش با بحث نمادها آشنا هستيم در شق ساده آن هر شركت موسسه و يا گروهي جهت شناسايي خود آرم مخصوصي طراحي كرده و با تبليغات وسيع سعي در شناسايي خود با توجه به لگو و يا آرم مورد نظر دارد . در اين ميان آرم شركتهاي معروف بين اللملي مانند اپل براي همگي ما آشناست .

در سطع وسيع تر موضوع ، هر عقيده و يا مذهب  جهت يادآوري آيين خود نمادي دارد كه سمبل كاملاً آگاهانه و بر اساس حوزه هاي انرژي خاصي انتخاب گرديده است ، تا آنجا كه مي توان توسط اين نماد ها ميزان انرژي خاصي را افزايش و يا كاهش داد .

سياره حاكم بر كشورهاي عربي سياره ونوس مي باشد كه نماد سياره فوق در علم نجوم مكعب مربع ميباشد . درواقع فرمان به ساخت كعبه هماهنگ با نماد سياره ونوس مي باشد ، حال مكان ، طول و عرض و ارتفاع آن بحثي است كه در نوشتار ما نمي گنجد .

از طرفي سياره حاكم بر قوم يهود سياره مركور و يا همان سياره تير  يا عطارد ميباشد . نماد هندسي آن استوانه ايست كه در انتهاي آن بصورت مثلث و تيز در مي آيد . اگر به مكاني كه در ايام حج حاجيان شيطان را رمي جمره ميكنند توجه شود نماد فوق دقيقاً مانند نماد هندسي است كه توضيح داده شد. اين نماد را با توجه به نفوذ قدرتمند يهوديان در سراسر دنيا مي توان مشاهده كرد. در كشوري بصورت برج هاي دوقلو و در دياري ديگر بصورت تنديسي در ميدان مركزي شهر و.....

حتماً  در اخبار شنيده ايد كه مكه جهت پذيرش تعداد بيشتري از مسلمين در حال بازسازي است . جالب است بدانيم كه طراح و معمار اين پروژه ، ارشتيكي معروف از انگلستان به نام سر نورمن فاستر است . ايشان معروفتي جهاني به لحاظ طراحي نمادهايي به نام ابليسك دارد . اين مهندس انگليسي درادامه ساخت و سازهاي جديد شهر مكه ساعتي بزرگ را طراحي و ساخته كه دقيقاً شبيه نماد قوم يهود مي باشد . اگر به تصوير پروژه فوق با دقت نظر بيندازيد متوجه ميشويد كه نماد فوق از نظر موقعيت كاملاً بر كعبه و مسجد الحرام مسلط مي باشد . و شايد اين مفهوم را به اذهان تزريق ميكند كه قوم يهود بر مسلمانان احاطه دارد . همچنين در اطراف ساعت فوق كه به ساعت مكه معروف شده است چهار ستون كه هر كدام به دو ستون ديگر متصل اند قرار  گرفته كه انرژي چهار ستون را به توان دو رسانده و باعث افزايش انرژي ستون اصلي كه همان ساعت مي باشد مي گردد . جالب است بدانيم كه خادمين حرمين شريفين كلي به وجود ساعت فوق افتخار ميكنند .

در توطعه اي ديگر نماد شيطان كه هر ساله توسط ميليونها زائر خانه خدا  در سه نوبت سنگ باران ميشود و همانطور كه گفته شد دقيقاً به مانند نماد يهوديان است . نه تنهااز نظر اسلام بلكه از نظر تاريخ اسطوره شناسي و ساير اديان داراي اهميت خاصي است ، در اقدامي عجيب و مشكوك  به بهانه اينكه در ايام حج به دليل ازدهام جمعيت ممكن است حاجيان با پرتاب سنگ به ساير حاجيان آسيب برساند و با  اين بهانه كه  شرايط حج دنياي امروز به دليل افزايش تعداد حاجيان نسبت به ادوار گذشته تغيير كرده و به دليل اينكه اگر سنگ حاجيان به نماد شيطان اصابت نكند حج فوق اشكال پيدا مي كند  دور تا دور نماد شيطان را ديوار تعبيه كرده بدين ترتيب سنگها به ديوار فوق خورده و مستقيماً به نماد شيطان نمي خورد در واقع با اين حركت جلوي بي احترامي به نماد يهوديان گرفته شده است .

بايد توجه داشت اين گوشه اي از اتفاقات و جنگ پنهاني است  كه رصد شده است . و آنها كه هنوز ما نمي دانيم ممكن است در هر گوشه اي از دنيا در حال وقوع باشد .

منتظر سئوالات شما جهت روشن شدن ابعاد دقيق تر موضوع هستيم .

رضا

 

 



|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 131
:: بازدید ماه : 1027
:: بازدید سال : 3798
:: بازدید کلی : 58322