احمد آقا
اجتماعي
احمد آقا
شنبه 30 دی 1391 ساعت 14:24 | بازدید : 483 | نویسنده : عباس | ( نظرات )

 عزم بزم رزم کردم و دل از دنیا کنده عازم مرغ فروشی شدم که صدای زیاد تلویزیون دیواری و فرورفتن جوان مغازه دار در فیلمی که تماشا می کرد، تو چشم می زد (فیلم در حال پخش فیلم دسته ی بازنده ها به تهیه کنندگی احمد آقا- از لحاظ سنی اخوی کوچکتر- بود). پرسیدم فیلم چطوره؟ جواب داد: بعد از مدت ها صدا و سیما یک فیلم خوب پخش می کند. متوجه شدم که فیلم را کامل دیده و توانسته است بخوبی با آن ارتباط برقرار کند و نام تهیه کننده را نیز بیاد داشت. خودم را معرفی کردم و با دستانی پر از میدان کارزار خارج شدم.

احمد آقا بازیگر تئاتر و تلویزیون، کارگردان و تهیه کننده با داشتن پشتکاری قوی و روابط عمومی فوق العاده قوی تر، سمبل عینیت بخشیدن به خواستن و جامه عمل پوشاندن به آروزهای نوجوانی اش می باشد. احمد آقا با عزم و اراده خوب خود و با تکیه بر نیروی لایزال الهی به خوبی اثبات آیه شریفه "سخر لکم سماوات و الارض...." (ما آسمان ها و زمین را در تسخیر گام های مومنین قرار می دهیم ....)  می باشد.

شاید احمد آقا هم در اولین روزهایی که گام های محکم و استوار خود را آهنین بر زمین می کوبید و سینه را ستبر در برابر مشکلات و مخالفت ها جلو داده بود، فکر نمی کرد در مثل چنین روزهایی در دیدار با بزرگان تلویزیون و سینمای ایران زمین، نظرات و آراء ایشان را به چالش بکشاند و با یاد اکثر آنانی که فرش ابریشمی رویاهای کودکی اش را گره می زد، اینک نشست و برخاست داشته باشد.

احمد آقا که بخوبی توانسته است اعتماد مدیران صدا و سیما علی الخصوص سیما فیلم را جلب نماید کارنامه درخشان و توانمندی های خود را در ساخت فیلم های سینمایی همچون دو خرمای نارس، دسته بازنده ها، نقش و نقاش، برج زهر مار و برگی بر شاخه (قویترین فیلم ساخته شده می باشد که در بدو ورود به سیما فیلم پوستر آن بدجوری عرض اندام می کند) به اثبات رسانده است.

احمد آقا یکی از بزرگترین آرزوهای هنری خود را ساختن یک سریال خوب هنری و امکان پخش آن در ماه مبارک رمضان می داند.

احمد آقا که اینک چندین ماه است که خانه و کاشانه خود را به قصد هتل زیبای منوچهری شهر کاشان ترک کرده است مشغول به ساخت سریالی در آن هتل و به کارگردانی هم استانی اش جناب آقای داریوش فرهنگ می باشد.

از درگاه خالق هستی موفقیت و سربلندی روزافزون برای ایشان خواستاریم و امیدواریم که توفیق رفیق یارش باشد.



|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :