کمک کنید
اجتماعي
کمک کنید
شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 11:48 | بازدید : 924 | نویسنده : | ( نظرات )

امروز بدون هيچ پيش ذهني تمايل به نوشتن داشتم.راستش خودمم نمي دونم چرا يه جورايي احساس در بند بودن بهم دست داده .احساس مي كنم توسط يه عامل قهري گير افتادم توي مكان و شرايطي كه نبايد باشم.در جايي كه هستم هيچ جوري احساس راحتي نمي كنم و تمايل دارم هر چه سريعتر خودم رو از اين وضعيت خلاص كنم.پيش اومده جايي قرار بگيري كه وقتي همه حرف مي زنن هيچي نشنوي و هروقت تو حرف مي زني طوري نگات كنن كه انگار داري لب هاتو به هم ميزني و حركت ميدي.جايي كه افتخاراتشون مايه سرافكندگي توست و شرمساريشون موجب افتخارت.در يه همچين مكاني تو چه مي كني؟

به عبارتي دوست دارم داد بزنم كمك،من خونمو گم كردم،يكي پيدا بشه به من  كمك كنه.

چند وقت پيش مطلبي  مي خوندم كه گفته بود احساس ميكنه خودش رو گم كرده و منم يه جورايي دركش مي كنم البته من خودم رو گم نكردم.تا زماني كه خودم رو پيدا نكرده بودم همه چي عالي بود.خودم رو متعلق به همه جا وهمه چي ميدونستم ولي تمام گرفتاريهام درست از زماني شروع شد كه خودم رو پيدا كردم.حالا نه خودم رو متعلق به جايي مي دونم و نه وابسته به همه اونايي كه مي شناختم.همه رو مي بينم و نميبينم.همه منو مي بينن و نمي بينن.حرفارو ميشنوم و نمي فهمم وحرفامو گوش مي كنن ونمي فهمن.حال اگه خوابم كاش يكي بياد بيدارم كنه و اگه بقيه خوابن كاش بيدارشن.

تو اين وضعيت شما بگيد چكار كنم؟

 



|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :