چقدر با خود صادقيم
اجتماعي
چقدر با خود صادقيم
شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 12:36 | بازدید : 704 | نویسنده : | ( نظرات )

چندي است سؤالي ذهن مرا مشغول كرده و در پي يافتن پاسخي مناسب براي آن هستم تا ذهن كنجكاو آرام بگيرد.  چقدر باهم صادقيم؟

 سئوالي كه در زندگي مشترك ابعاد فراتري دارد. با يه نگاه و بررسي صادقانه مي توانيم پي ببريم در مناسبات خانوادگي وكاري چقدر خودمان هستيم وچقدر نقشي بازي مي كنيم كه بوسيله دیگران مورد تائيد قرار بگيريم. اساساً ما چرا به دنبال مقبوليت عامه هستيم وچرا از هر گونه نقد ونا هماهنگي گريزانيم؟من راجع به اين مسئله خيلي فكر كردم و به اين نتيجه رسيدم كه خودم به چند دليل با خودم صادق نيستم.

1-      از نظر فكري به رشدي نرسيده ام كه نعيين كننده ايدوئولوژي براي زتدگي خودم باشم.

2-      از آنجايي كه انجام امور روزمره ام بدون برنامه و پختگي لازم است ناگزير درصد ارتكاب خطا زياد است وهيچ توجيه منطقي برايش ندارم.

3-      در زندگي خود بيشتر تاثير پذيرم تا تاثير گذار پس امكان  درك صحيح پيامدهاي انتخاب هايم را ندارم.

4-      بعضي وقتا اين احساس را دارم كه طرف مقابل كشش  مطالب من را ندارد.

البته مورد 4 فقط در مورد كساني مي تواند مصداق داشته باشد كه  ار نظر سطح دانش و تفكر بالاتر از مخاطب باشد.

 

 



|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :