آسمون و یک ستاره
اجتماعي
آسمون و یک ستاره
یک شنبه 1 اسفند 1389 ساعت 9:23 | بازدید : 658 | نویسنده : عباس | ( نظرات )

جایزه نفر اول: ملاقات خصوصی با امام خمینی.

در مسابقه ای که بین بچه های رزمنده برگزار شده بود نفر اول شد. آنقدر ذوق زده شده بود که از خوشحالی در پوست خودش نمی گنجید. می گفت: دیوار چند بار منو ندیده و زده به من.

این همه جمعیت را یکجا در تشییع جنازه یک نفر ندیده بودم .

سوزش عجیبی تمام بدنم را فرا گرفت و نمی دانم چه مدت است که زیر دوش آب گرمم و دستهایم رمقی نداشت که شیر آب را ببندد.

جوانکی زیبا، چشم آبی با موهایی بور و پوستی سفید و با صدایی نسبتاً زمخت و مقید به نماز اول وقت که تخصصش زدن تانک های عراقی با موشک تاو بود.

می گفت: به بزرگترین آرزوی زندگیم رسیدم دیدن امام خمینی و گذاشتن لبهایم بر روی دستهای چروک خورده اش.

با حرص و ولع از ملاقاتش تعریف می کرد و من هم که شاگرد تنبل کلاس بودم و نمی فهمیدم او چی میگه.

مادر(که اینک کنار او خوش آرمیده) و پدرش چقدر خوشحال بودند که خدا بعد از چندین دختر، یک پسر کاکل زری به آنها داده بود. تک پسر خانه بود.

پدرش روز تشییع جنازه تنها پسرش، هفتاد کیلو شیرینی بین مردم پخش کرد و مرتب می گفت: فدای امام حسینع، فدای علی اصغر حسینع. و من دیوانه وار با خودم تکرار می کردم حجله عشق ببندید که داماد آمد.

با خودم زمزمه می کنم یادته تو صبحگاه مقر خیبر که قرار بود وصیتنامه شهدا را بخونی، یواشکی وصیتنامه خودت را خوندی. یادته هر چی خواهرت بهت گفت تو بچه درسخونی، پزشکی ایتالیا قبول شدی برو و نرفتی و گفتی اصل بر قبول شدن در  دانشگاه امام حسینهع.

چشمهایم را می بندم و به آرامی انگشتانم را بر روی برجستگیهای سنگ قبرش میکشم. سرباز امام حسینع شهید بیست و یک ساله شهید سید سعید حسینی.

بلند می شوم و می ایستم و بر خود فاتحه ای می خوانم.

عباس

 



|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :