بیا ای که جهانی تشنه قدومت
اجتماعي
بیا ای که جهانی تشنه قدومت
یک شنبه 24 مهر 1390 ساعت 9:54 | بازدید : 588 | نویسنده : عباس | ( نظرات )

سال 67 است و ناقوس های مرگ فروپاشی امپراتوری شوروی سابق به شدت بصدا درآمده اند و آقای گورباچف رییس جمهور وقت، با اعلام آزادی های سیاسی و اقتصادی مبتنی فرهنگ غرب آخرین میخ ها را بر تابوت حکومت کمونیست ها می کوبد. هفتاد سال دین زدایی و دمیدن در بوق دین افیون ملت هاست، حاصلش انفجار بانگ اذان و تکبیر از ماذنه مساجد. بهمن ماه سال 67 است و فقط چند ماهی دیگر از عمر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باقی نمانده است که ایشان با رصد زیرکانه رخدادهای جهانی و فروپاشی شوروی سریعاً اقدام به اعزام هیاتی سیاسی- مذهبی به سرپرستی آیت الله جوادی آملی به آن کشور می نماید... اینک که صدای خرد شدن استخوان های کمونیست بخوبی شنیده می شود و منبعد آنرا باید در موزه های تاریخ شناسی بیابیم، به خویشتن خویش و به فطرت پاک الهی رجوع کرده و از تعالیم پاک انبیا و پیامبران خدا بهره جویید و مبادا مبادا مبادا از چاله کمونیسم درآمده و در چاه ویل کاپیتالیزم سقوط کنید...

چند روز بعد متقابلاً و در اقدامی عجولانه هیاتی روسی به سرپرستی آقای ادوارد شوارد نادزه (وزیر امور خارجه وقت) در جماران با امام خمینی دیدار کردند...کشور روسیه اعزام هیات و نامه جنابعالی را دخالت در امور داخلی خود تلقی می کند...در حین صحبت های آقای وزیر، امام خمینی ناگهانی و سریعاً برخواسته و اتاق را ترک نمودند. و در دل خود بر بلاهت چنین رهبرانی بلند بلند می خندید.

آمریکا و غرب که از خوشحالیِ تکه تکه شدن شوروی در پوست خود نمی گنجیدند و عرصه را برای تاخت و تازهای ویرانگر خود بی رقیب می دیدند با تکیه بر اقتصاد کاپیتالیسم خود اقدام به چپاول هر چه بیشتر دنیا نمودند و سر مست از استیلا و آقایی بر جهان و شادمان از بی عیب و نقص بودن قوانین و دکترین اقتصادی شان برای صدارت بر جامعه جهانی و داشتن طلوعی بی پایان و عدم غروب در امپراتوری هایشان.

اما براه افتادن جنبش وال استریت و شعله ور شدن اعتراض های مردمی در ایالت های مختلف ینگه دنیا و کشورهای رنگارنگ اروپایی، بطلان جوامع بشری غیر توحیدی که زیر بنای خود را بر چنین اقتصادهایی متزلزل و پوچ بنا نهاده اند و از خویشتن خویش فاصله گرفته اند و بر آب خشت نهادند، هر چه بیشتر عیان تر و عریان تر خود را نشان می دهند.

و امید داریم که فروپاشی قدرتمندترین دیکتاتوری امپراتوری کره خاکی، زمینه ساز و رجوع دل ها به سمت دولت یار گردد.

اینک که شاهد سرنگونی تک تک بت های زیبا و شیک دست ساز ابلیس هستیم ، امیدواریم برآیند رویدادهای جهانی بستر ساز تکمیل پازل ظهور منجی بوده باشد و دست ها و قلوب انسان های آگاه و رهبران فهیم جهان متوجه آسمان گردد که :

خدایا در این پراکندگی و تشتت و تشویش و بی کسی برسان رهبری و منجی و آقا و صاحب وعده داده شده را.

عباس

 



موضوعات مرتبط: عرفان و مذهب , ,

|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 114
:: بازدید ماه : 1010
:: بازدید سال : 3781
:: بازدید کلی : 58305